onsdag den 28. marts 2012

28.Marts 2012

Weekenden for en uge siden, var jeg til noget fødselsdagsfest hos min Kiro-bjørn. <3
Det var super hyggeligt, også selvom jeg mest fik snakket med Allx.
Jeg mødste Allx på Hillerød station hvor vi fulgtes hjem til Kiro og om aften tog vi sammen hjem.
Jeg fik beskeden på at tage de højeste stillet sko på som at jeg har, men siden jeg er LUD fattig for tiden, har jeg "kun" mine elskede sorte sko som jeg købte sammen med min kusinde for halvandet år siden..
Jeg tog dog knap så fint tøj på, og da vejret var super lækkert blev det til en sommerkjole. :3

Forgive my face. XD


Jeg har de sidste par dage boet hos min dejlige Lea, og skal bo her mere eller mindre den næste måned, da jeg er kommet i praktik i StofogStil i Roskilde.
Det er SUPER fedt, og jeg er allerede helt vildt glad for at være der. Desværre har min ryg bare været den største bitch, så jeg er allerede sygmeldt T____T Men jeg håber på snart at komme på toppen igen.
Vi bruger for det meste tiden på vores lyd til SVS-con's cosplay act....
Og åh gus jeg håber ikke folk syntes at vi er for mærkelige. XD Men jeg glæder mig rigtig meget til at vise det. :D
Derudover så har jeg fået gjort hendes afhængig af Paradise Hotel, hvilket jeg finder utrolig morsomt. XD
Vi har også fået hos en dejlig vane at Lea (jah jeg har ikke været så produktiv pga min ryg) laver valfer til os hver aften <3

Og de smager SYGT godt, btw! ;D

Derudover er jeg blevet færdig med den kjole som jeg havde fået bestilling på. :)
Jeg aftalte nogle ændringer der gjorde at den ikke HELT ligner den kjole som jeg har syet efter, men det er mest hvor meget kjolen skulle fylde. Jeg fik desværre ikke taget et billede af kjolen forfra, det er jeg lidt ked af, men jeg fik da nogle billeder. :)

 Hun virkede til at blive rigtig glad for den, og det er for mig det aller vigtigste! :D

Nu vil jeg sætte mig tilbage i sofaen og slappe af i min ryg men jeg redigere det sidste lyd til SVS-actet.
See ya! :D

5 kommentarer:

  1. Nøh hvor ser du altid sød ud, altså!
    Tillykke med praktikpladsen! :D

    SvarSlet
  2. Du ser altid dejlig ud, som altid <33
    Og hvor blev kjolen bare flot altså, du er så dygtig!

    SvarSlet
  3. ej, du er så sød at kigge på, gawd! <3

    SvarSlet
  4. Yay, sommer-outfit!
    - og vafler!

    Kjolen er også blevet rigtig flot! :3

    SvarSlet
  5. Bine stop med at se så fin ud! ;)

    SvarSlet